مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-23سياسي

شناسایی و حمایت از نخبه ها در اولویت باشد


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شناسایی و حمایت از افراد مستعد و نخبه ها با برگزاری جشنوراه ها باید در اولویت باشد.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شناسایی و حمایت از افراد مستعد و نخبه ها با برگزاری جشنوراه ها باید در اولویت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر چهارشنبه در جشنواره جهادگران علم و فناوری اردبیل با بیان اینکه این جشنواره گامی مؤثر در امیدآفرینی به شمار می رود، اظهار کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری فرصتی برای نمایش توانمندی های بسیجیان نخبه و بررسی نقاط ضعف موجود در عرصه علم و فناوری است که در این جشنوراه ها باید شناسایی و حمایت از افراد مستعد و نخبه ها در اولویت باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره توجه به جامعه نخبگان از سوی مسئولان، ایجاد انگیزه های مضاعف برای ارائه هر چه بیشتر کارهای علمی و شناسایی دیگر نخبگان استان و معرفی آنان به دستگاه های اجرایی نیازمند است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بن اینکه باید از تمامی ظرفیت ها برای دستیابی به شعار سال جامه عمل بپوشانیم، گفت: انجام کارهای نوآورانه و خلاقانه پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام اسلامی را رقم زده و درصدد هستیم تا مسیر را به سمت تحقق شعار سال و تشکیل شرکت های دانش بنیان سوق دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و حمایت از نخبه ها در اولویت باشد

شناسایی و حمایت از نخبه ها در اولویت باشد