مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-23سياسي

سبک زندگی نوجوانان و جوانان امروز با گذشته متفاوت است


مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: در شرایط جنگ ترکیبی که دشمن از تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است، - کنشگران تربیتی باید با آگاهی کامل، زبان جوانان و نوجوانان را به خوبی بشناسند و با آنان ارتباط بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حمید نیکزاد در همایش فرهنگیان؛ طلایه داران جهاد تبیین استان بوشهر افزود: امروز دشمن با روش های مختلف جنگ ترکیبی را علیه کشور راه انداخته و در این مسیر برای فریب جوانان، نوجوانان و حتی کودکان این سرزمین و برای اینکه سبک زندگی را به گونه‎ای که می‎خواهند تحت تاثیر قرار دهد از ظرفیت های متعدد خود از جمله انیمیشن، فیلم و بازی های مختلف استفاده می کند.

وی با بیان اینکه دشمن در قالب بازی های موبایلی در تلاش برای تغییر سبک زندگی فرزندان مان است، بیان کرد: به همین دلیل کنشگران تربیتی باید با برنامه ریزی دقیق برای ارتباط گیری مناسب به مخاطبان خود در مدارس حضور یابند تا بتوانند براساس حق و واقعیت پیش بروند و باطل را نهی و طرد کنند.

حجت الاسلام نیکزاد با بیان اینکه امروز دشمن در حال ترویج باطل است افزود: این کنشگران تربیتی و فرهنگیان هستند که باید در مسیر حق براساس مبانی روشن قرآن و اهل بیت(ع) بتوانند با دانش آموزان ارتباط بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی نوجوانان و جوانان امروز با گذشته متفاوت است

سبک زندگی نوجوانان و جوانان امروز با گذشته متفاوت است