مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-23سياسي

حضور برخی از مسوولان قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه


علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و بابک ترکی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان دیدار و به پرونده های آنان رسیدگی کردند.

- علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و بابک ترکی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان دیدار و به پرونده های آنان رسیدگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه مظفری مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل کشور امروز (چهارشنبه) دوم آذر 1401 با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده های آن ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، معاون قضایی دادستان کل کشور به بررسی پرونده های مراجعه کنندگان پرداخت و جهت تسریع در رسیدگی دستورات لازم را صادر کرد.

علی جمادی درباره درخواست های مطرح شده در این دیدار، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و بر اساس تکلیف ما در حوزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور برخی از مسوولان قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

حضور برخی از مسوولان قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه