مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-23سياسي

مجوز پردیس تخصصی سلامت شاهرود اخذ شد


رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از اخذ مجوز پردیس سلامت تخصصی شاهرود خبر داد و گفت: این سومین پردیس تخصصی استان است که توانسته مجوز دریافت کند.

- محسن نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه پردیس های علم و فناوری تخصصی در استان سمنان به مثابه یک سیاست در راستای استفاده از ظرفیت های علمی، پیگیری می شود، تاکید کرد: پردیس علم و فناوری سلامت شاهوار شاهرود سومین پردیسی است که ما در استان سمنان توانسته ایم مجوز آن را از وزارت علوم دریافت کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های بسیاری که در حوزه سلامت وجود دارد، این پردیس می تواند در راستای خدمت رسانی به جامعه در شهرستان شاهرود حائز اهمیت باشد.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت هایی که دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در زمینه دانشجویان و نیروی متخصص دارد، پردیس فناوری سلامت به صورت مشترک با پارک علم و فناوری استان سمنان تأسیس خواهد شد، گفت: ارتقای خدمت رسانی در حوزه بهداشت اولویت این پردیس خواهد بود.

نظری با بیان اینکه از ابتدای سال اولین پردیس تخصصی که در استان سمنان ایجاد شد، در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی بود، بیان کرد: دومین پردیس تخصصی که در استان ایجاد شده در زمینه اقتصاد دیجیتال فعالیت می کند و امروز شاهد هستیم که سومین پردیس تخصصی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز پردیس تخصصی سلامت شاهرود اخذ شد

مجوز پردیس تخصصی سلامت شاهرود اخذ شد