مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:152022-11-23سياسي

حضور برخی از مسئولان قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه


معاون قضایی دادستان کل کشور و معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان دیدار و به پرونده های آنان رسیدگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، در راستای تاکیدات رییس را نیز اتخاذ کردیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: مشکلات مراجعه کنندگان به استان های مربوط ارجاع داده شد تا در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بعضی موارد مورد توجه و بررسی دقیق قرار گیرد همچنین در مرکز نیز مواردی که نیاز به بررسی دقیق و قانونی داشت در دستور کار قرار گرفت تا پس از بررسی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در این ملاقات مردمی مراجعه کننده ای خواستار رسیدگی به وضعیت چاه آب شهرستان اسفراین بود که معاون قضایی دادستان کل کشور به رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی دستور دادند که گزارشی از روند عملیات اجرایی منتهی به مسدود شدن چاه مورد ادعا و سابقه حفرچاه را ارائه دهد.

مراجعه کننده دیگر در این ملاقات مردمی خواستار تعیین تکلیف وضعیت شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز بود که معاون قضایی دادستان کل کشور مقرر کرد به منظور رفع مشکل وضعیت این شرکت و کارگران با وزیر صنعت معدن و تجارت مکاتبه ای صورت گیرد تا به قید فوریت این موضوع را بررسی و حل و فصل کند و نتیجه نیز متعاقباً اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور برخی از مسئولان قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

حضور برخی از مسئولان قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه