مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-23سياسي

فضاهای تفریحی و گردشگری در ساحل بوشهر برای بانوان ایجاد شود


رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری در نوار ساحل این شهر برای بانوان و خانواده ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدیجه گرشاسبی ظهر چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت در حالی که شش دوره از عمر شوراها می گذرد اما نه در این دوره و نه در ادوار گذشته در زمینه ایجاد تأسیسات تفریحی رفاهی برای بانوان اقدامات ملموسی صورت نگرفته است.

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارند و اگر توفیقی در کشور حاصل می شود قطعاً با مشارکت بانوان است و ضرورت دارد به مسائل و مشکلات این قشر توجه جدی شود.

وی تصریح کرد: دریا یک نعمت الهی است و یک ظرفیت بسیار خوب برای استفاده بانوان و خانواده ها است که ایجاد پلاژ های ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تعطیلی دو ساله پلاژ بانوان گفت: این محل تبدیل به انبار ضایعات شهرداری شده بود که با پیگیری شورای ششم و تلاش های شهردار محترم و کارکنان شهرداری مجموعه بهسازی شد و مورد استفاده بانوان قرار گرفت که شاهد رضایت مندی آنها نیز بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای تفریحی و گردشگری در ساحل بوشهر برای بانوان ایجاد شود

فضاهای تفریحی و گردشگری در ساحل بوشهر برای بانوان ایجاد شود