مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:102022-11-23سياسي

تکمیل پروژه نیمه تمام سد کرم آباد پیگیری می شود


استاندار آذربایجان غربی از پیگیری تکمیل پروژه نیمه تمام سد کرم آباد خبرداد.

- محمدصادق معتمدیان چهارشنبه دوم آذرماه در جمع مردم شهر مرگنلر شهرستان شوط،تامین آب برای حوزه کشاورزی را از مطالبات جدی روستاهای شهرستان شوط معرفی کرده و افزود: دولت سیزدهم با تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه آبرسانی چون سد کرم آباد، پیگیر مکانیزه کردن و بهبود وضعیت آب شرب شهرستان شوط است و هفت قنات نیز در کوتاه مدت تامین کننده آب منطقه و بخصوص کشاورزان خواهد بود.

وی با اشاره به الزام دستگاههای مختلف جهت اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: راهکارهای رفع مشکلات شهرستان شوط و مناطق مختلف آذربایجان غربی پس از احصاء توسط کارشناسان و مدیران دستگاهها، در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان بررسی، تصویب و لازم الاجرا می شود.

معتمدیان همچنین تامین آب شرب سالم را مطالبه بحق مردم منطقه دانسته و خاطرنشان کرد: با اهتمام جدی در تامین اعتبارات استانی و ملی، می توان وضعیت آب شرب شهرستان شوط و شهر مرگنلر را در یک زمان بندی مشخص بهبود بخشید.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از تکمیل و تجهیز مراکز بهداشت و اصلاح شبکه برق رسانی شهر مرگنلر خبر داده و اضافه کرد: با راه اندازی مجتمع اداری در شهر مرگنلر، خدمات رسانی و تامین امکانات برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه نیمه تمام سد کرم آباد پیگیری می شود

تکمیل پروژه نیمه تمام سد کرم آباد پیگیری می شود