مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-23سياسي

برخی مسئولان از اغتشاشگران گناهکارتر هستند


مسئولانی که از جایگاه خود سوءاستفاده می کنند، از اغتشاشگرانی که به اموال عمومی آسیب می زنند، گناه کارتر هستند.

  - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: مسئولانی که از جایگاه خود سوءاستفاده می کنند، از اغتشاشگرانی که به اموال عمومی آسیب می زنند، گناه کارتر هستند.

  آیت الله عبدالکریم عابدینی چهارشنبه 2 آبان 1401 در شورای فرهنگ عمومی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر مردم سازی جریانات برای حل مشکلات کشور، اظهار کرد: ایجاد فرهنگ و مردمی سازی جریانات موضوع مهمی است که مسئولان باید به آن به صورت ویژه توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه خداوند بارها در قرآن کریم به مردمی سازی امور و مسئولیت مسئولان و مدیران اشاره کرده است، افزود: تاریخ نشان داده، هرآنچه به دست مردم انجام شده پایدار و ماندگار بوده و در این راستا مسئولان نیز موظفند کار را به مردم بسپارند.

آیت الله عابدینی ادامه داد: متأسفانه مردم قزوین در دولت های گذشته طعم تلخ تبعیض را در یک سری موضوعات زمین خواری و ویژه خواری چشیده اند.

به طوری که بهترین زمین های قزوین از جمله هفت سنگان و نیاوران، با تبانی مسئولان برای سودجویی عده ای به قیمت نجومی رسید و از سوی دیگر منطقه فرنخ و مه نخ که روزگاری شهرک کارگرنشین بود، امروز به دلیل همین تبعیض و برخی بی عدالتی های اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان از اغتشاشگران گناهکارتر هستند

برخی مسئولان از اغتشاشگران گناهکارتر هستند