مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:252022-11-23سياسي

وب سایت دانشگاه تهران پنج زبانه می شود


رییس مرکز حوزه ریاست دانشگاه تهران از پنج زبانه شدن وب سایت رسمی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: نسخه های چینی و روسی وب سایت دانشگاه تهران به زودی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، مهدی شهبازی در اولین جلسه شورای سردبیری وب سایت چندزبانه دانشگاه تهران، با اشاره به تغییر پوسته وب سایت انگلیسی و ایجاد وب سایت عربی دانشگاه تهران طی یک ماه اخیر، گفت: وب سایت دانشگاه تهران در حال حاضر سه زبانه است که در افق پیش رو و با راه اندازی نسخه های چینی و روسی، وب سایت رسمی دانشگاه تهران پنج زبانه خواهد شد.

وی با معرفی دکتر حامد وفایی استادیار دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی و دکتر الهه کریمی استادیار دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران به عنوان مسئولان راه اندازی وب سایت دانشگاه تهران به زبان های چینی و روسی، اظهار کرد: با توجه به راهبردهای جدید دانشگاه تهران برای گسترش فعالیت های دانشگاه در عرصه بین الملل و افزایش دانشجویان غیرایرانی، ضروری است تا راه اندازی نسخه های جدید وب سایت دانشگاه به زبان های مختلف در اولویت قرار داشته باشد.

رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران یکی از ساز و کارهای اصلی بین المللی سازی دانشگاه را انتشار اطلاعات به زبان های مختلف عنوان کرد و افزود: شورای سردبیری وب سایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وب سایت دانشگاه تهران پنج زبانه می شود

وب سایت دانشگاه تهران پنج زبانه می شود