مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:252022-11-23ورزشي

محرومیت 4 ساله در انتظار ملی پوش جوان وزنه برداری!


قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) از مثبت شدن نمونه دوپینگ یک وزنه بردار ملی پوش در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و گفت: - قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) از مثبت شدن نمونه دوپینگ یک وزنه بردار ملی پوش در اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و گفت: در صورت عدم پذیرش 4 سال و در صورت پذیرش دوپینگ ورزشکار مربوطه با 3 سال محرومیت از تمامی فعالیت های ورزشی روبرو می شود.

فرزاد شارکی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نمونه ادرار دوپینگ یک وزنه بردار ملی پوش در اردوی تیم ملی جوانان مثبت شده است، اظهار کرد: این وزنه بردار مرد به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استرویید مرتبک تخلف ناشی از دوپینگ شده است و پس از طی مراحل قانونی در صورتی که عمل دوپینگ خود را نپذیرد با 4 سال محرومیت مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که ورزشکار عمل دوپینگ خود را بپذیرد با 3 سال محرومیت مواجه می شود؛ ورزشکار مربوطه تا 6 آذر باید توضیحات خود را ارائه کند و پس از آن احضاریه دوم برای وی ارسال می شود.

آخرین وضعیت پرونده های باز تخلف ناشی از دوپینگ قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در رابطه با آخرین وضعیت پرونده های باز تخلف ناشی از دوپینگ نیز، اظهار کرد: 2 پرونده در پرونده استیناف خواهی قرار دارند و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت 4 ساله در انتظار ملی پوش جوان وزنه برداری!

محرومیت 4 ساله در انتظار ملی پوش جوان وزنه برداری!