مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:352022-11-23فرهنگي

5 بوشهری عناوین برتر جشنواره قصه گویی را کسب کردند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: 5 قصه گوی بوشهری به عنوان برگزیدگان منطقه سه کشور انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سیمه رسولی مدیر کل بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در رقابت سه روزه، قصه گوهایی از استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس، در گروه های نوجوانان، بزرگسالان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در بخش های ملی، آیینی- سنتی و زبان اشاره، برگزار شد.

وی با اشاره به انتخاب پنج قصه گوی بوشهری به عنوان برگزیدگان منطقه سه کشور بیان داشت: با اعلام هیات داوران، ساجده جعفری با قصه پادشاه هفت دختران در بخش ملی برگزیده گروه نوجوانان و علی سینا جوکاری با قصه جعفر شانسی عنوان شایسته تقدیر این بخش از جشنواره را کسب کردند.

  وی ادامه داد: رضوان فتاح با قصه سرو و سندلیق در بخش ملی گروه بزرگسالان، عنوان سوم و فرح راود شیری را با قصه دی زنگرو   در بخش ملی گروه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، به عنوان  شایسته تقدیر معرفی شدند.

  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر افزود: مژگان صفری با قصه زال و رودابه نیز در بخش آیینی-سنتی از بین شرکت کنندگان بزرگسال رتبه دوم را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بوشهری عناوین برتر جشنواره قصه گویی را کسب کردند

5 بوشهری عناوین برتر جشنواره قصه گویی را کسب کردند