مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:352022-11-23سياسي

استان قزوین پرچمدار مردمی سازی دولت است


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: قزوین جز اولین استان هایی است که در موضوع مردمی سازی حاکمیت وارد شده و پرچمدار و پیشران این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد عبودتیان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که عصر چهارشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین جز اولین استان هایی است که در موضوع مردمی سازی حاکمیت وارد شده و پرچمدار و پیشران این موضوع است.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت اشاره به هجمه های فرهنگی اخیر دشمنان نسبت به ایران اسلامی بیان کرد: واقعیت موجود این است که ظرفیت ها و توان فرهنگی ما در برابر میزان هجمه و حمله دشمن به مواضع فرهنگی ناتوان است با این حال در این زمینه باید به توانمندی ها و تجربیات گذشته حرکت کنیم.

وی گفت: وقتی معمار کبیر انقلاب اسلامی فعالیت انقلابی خود را آغاز کرد در واقع نیروی همراهی نداشته و حتی جامعه نخبگان از هدف های ایشان اطلاعی نداشتند با این حال با همراهی جریان واسط و نیز همگام شدن موج مردم امام خمینی (ره) موفق شد انقلاب اسلامی را ایجاد و به ثمر برساند.

این مسئول ادامه داد: روزی که انتخابات برای انتخاب جمهوری اسلامی انجام شد امام فرمودند امروز که روز فتح و ظفر است روز امامت ملت است و این جمله امروز می تواند راهگشای ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین پرچمدار مردمی سازی دولت است

استان قزوین پرچمدار مردمی سازی دولت است