مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:452022-11-23اقتصادي

رشد 28 درصدی صادرات از مرز اینچه برون


در هشت ماهه سال جاری 238 تن کالا به ارزش 141 میلیون دلار از مرز اینچه برون صادر شده که 28 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابراهیم حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: پایانه مرزی اینچه برون تنها پایانه مرزی ایران است که به کشورهای ترکمنستان، قزاقستان و اوراسیا ارتباط دارد و کریدوری برای اتصال به کشورهای شرق دور مانند چین است.

مدیرکل گمرکات گلستان افزود: با هدف مبارزه با قاچاق مواد مخدر، سگ های مواد یاب در مرز مستقر هستند و تاکنون موردی از جابجایی مواد مخدر در کشور همسایه گزارش نشده است.

حسینی بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری 238 تن کالا به ارزش 141 میلیون دلار از مرز اینچه برون صادرات داشتیم که 28 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات گلستان افزود: 25 درصد صادرات مرز اینچه برون گلستان به کشور ترکمنستان بوده و این کشور اصلی ترین مقصد تجاری استان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه سال جاری 16 هزار تن کالا به ارزش 28 میلیون دلار از مرز اینچه برون واردات داشتیم که شامل ماشین آلات و مواد اولیه کارخانه ها بوده و کالای لوکس در واردات نداشتیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 28 درصدی صادرات از مرز اینچه برون

رشد 28 درصدی صادرات از مرز اینچه برون