مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:502022-11-23اقتصادي

درآمد 40 میلیارد تومانی اوقاف از موقوفات


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: سال 1400 درآمد کلی اوقاف بالغ بر 40 میلیارد تومان بود که نسبت به سال قبل تر 100 درصد ارتقا یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرګزاری مهر، حجت الاسلام مختار کرمی با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و آورده 500 میلیون تومانی، 100 هکتار از اراضی کشاورزی موقوفه در سطح استان زنجان زیر کشت گیاه گلرنگ می رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان و ادارات تابعه شهرستانی با استفاده از محور قرار دادن ارتقای بهره وری، رویکرد تولید محور و ارتقای درآمد را در پیش گرفته اند که ناشی از رویکردهای سازمان اوقاف و امور خیریه در سطوح عالی است.

وی افزود: هدف کلی ما افزایش درآمد موقوفات با استفاده از دانش روز و بکارگیری متخصصان امر در هر رشته است که نهایتا باید منجر به ارتقای بهره وری شود.

کرمی گفت: کشت گلرنگ پس از تحقیق و بررسی بعنوان کشت نمونه در نظر گرفته شد که در صورت تامین اهداف برنامه ریزی شده، برنامه ارتقای سطح زیر کشت را مد نظر قرار داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با توجه به استفاده ها و محصولات جانبی مختلف این گیاه از جمله فروش بذر، روغن کشی، صنایع غذایی، صنایع شیمایی و رنگسازی درآمد این گیاه منحصر به یک مورد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 40 میلیارد تومانی اوقاف از موقوفات

درآمد 40 میلیارد تومانی اوقاف از موقوفات