مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 17:412022-11-23سياسي

مشاور فرمانده کل سپاه: روایت کامل موثرترین راه پاسداری از انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار علی محمد نایینی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نویسندگان بسیجی استان که به مناسبت هفته بسیج انجام شده است، اظهار کرد: بسیج مهمترین ابتکار حضرت امام خمینی(ره) بود و نام این نهاد بزرگ مردمی یادآور عزیزترین افراد تاریخ است.

وی افزود: بسیج زمانی به فرمان امام خمینی(ره) ایجاد شد که حتی تصور ایجاد جنگ هشت ساله هم نبود و امروز هم الگوی معنوی بسیج یک الگوی الهام بخش و فرامرزی است.

رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس جبهه مقاومت را محصول تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیج مردمی در دفاع مقدس یک قله و جبهه مقاومت یک دامنه است.

سردار نایینی فرهنگ و تفکر بسیج را کلید واژه توسعه همه جانبه و پایدار کشور عنوان و تصریح کرد: امروز هم هر جایی در پیشرفت و کار نظام و مردم مشکلی به وجود می آید، به دلیل فقدان وجود مکتب و فرهنگ بسیجی در آن عرصه است و هرجایی که این نگاه بسیجی وجود داشته، گره گشا بوده است.

رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت توجه به پژوهش در ارتباط با عرصه های مختلف تاثیرگذار تاریخ انقلاب گفت: دفاع مقدس مهمترین این عرصه ها است و باید نسبت به پژوهش در این عرصه همچنان با جدیت توجه ویژه و با اولویتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور فرمانده کل سپاه: روایت کامل موثرترین راه پاسداری از انقلاب است

مشاور فرمانده کل سپاه: روایت کامل موثرترین راه پاسداری از انقلاب است