مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 17:552022-11-23اقتصادي

رشد 5 درصدی کالاهای صادراتی از طریق مرزهای کرمانشاه


مدیرکل گمرکات کرمانشاه از رشد پنج درصدی کالاهای صادراتی از طریق مرزهای کرمانشاه طی هشت ماه گذشته خبر داد.

- بختیار رحمانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار هشت ماهه صادرات سال جاری، اظهار کرد: در این مدت یک میلیارد و 771 میلیون و 219 هزار و 869 دلار کالا با وزن چهار میلیون و 418 هزار و 432 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: میزان صادرات کل استان کرمانشاه در هشت ماهه سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته به لحاظ ارزش پنج درصد و از نظر وزنی 6 درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه به بیشترین صادرات از طریق مرز پرویزخان اشاره و تصریح کرد: مرز پرویزخان با 551 میلیون و 345 هزار و 858 دلار بیشترین سهم در صادرات کالا را داشته که پس از آن نیز مرز خسروی و سومار بیشتر سهم صادرات را به خود اختصاص داده اند.

رحمانی پور ادامه داد: کالاهای صادراتی از مرز کرمانشاه شامل میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف و… است.

وی با اشاره به کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: 8 ماه گذشته 47 میلیون و 927 هزار و 960 دلار کالا به وزن 6 هزار و 683 تن از طریق گمرکات پرویزخان و کرمانشاه وارد کشور شده که نسبت به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 درصدی کالاهای صادراتی از طریق مرزهای کرمانشاه

رشد 5 درصدی کالاهای صادراتی از طریق مرزهای کرمانشاه