مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:002022-11-23سياسي

برپایی پایگاه مشاوره حقوقی در متروی تهران


سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برپایی پایگاه مشاوره حقوقی یاوران عدالت در متروی تهران خبر داد.

- سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برپایی پایگاه مشاوره حقوقی "یاوران عدالت" در متروی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد نقیب در این باره گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، پایگاه مشاوره حقوقی یاوران عدالت با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سازمان بسیج حقوقدانان در متروی تهران برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب ها و ارتقاء سطح آگاهی حقوقی مسافران در کلان شهر زیرزمینی برپا و اجرا می شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه مشاوران ارشد و کارشناسان حقوقی در ایستگاه های میدان حضرت ولیعصر(عج)، میدان امام خمینی(ره)، میدان انقلاب اسلامی، شهدا و دروازه دولت مستقر هستند، گفت: مسافران شهر زیرزمینی می توانند از یکم تا نهم آذرماه 1401 و از ساعت 14 تا 17 جهت طرح سوالات خود به این ایستگاه ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پایگاه مشاوره حقوقی در متروی تهران

برپایی پایگاه مشاوره حقوقی در متروی تهران