مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:052022-11-23سياسي

کلید حل مشکلات جامعه، میدان داری و حکمرانی مردم است


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: کلید حل مسائل و مشکلات جامعه، میدان داری و حکمرانی مردم است بنابراین اگر مردم به میدان بیایند بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید احمد عبودتیان در شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که عصر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مردمی سازی امور، استان قزوین سابقه درخشانی دارد و یکی از استان های پیشرو در این زمینه بوده است.

وی افزود: کلید حل مسائل و مشکلات جامعه، حکمرانی مردم است بنابراین اگر مردم به میدان بیایند بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در چله دوم انقلاب در همه حوزه ها باید حرکت عمومی ایجاد شود تا بتوان در مسیر رسیدن به افق های روشن شتاب گرفت از این رو تسریع کننده حرکت عمومی  جریان حلقه های میانی است که می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

عبودتیان ادامه داد: گروه های مردمی نقش میانجیگری بین دولت و مردم را دارند لذا زمانی مسائل و مشکلات حل خواهد شد که مردم به میدان بیایند البته این به منزله نفی وظایف حاکمیت و دولت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید حل مشکلات جامعه، میدان داری و حکمرانی مردم است

کلید حل مشکلات جامعه، میدان داری و حکمرانی مردم است