مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:552022-11-23سياسي

لزوم کنترل و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز در همدان


همدان_رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر لزوم کنترل و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر همدان و تقویت ناحیه محوری در پیشگری از این معضل تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان، در جلسه این کمیسیون ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: مشکلات عدیده ای در سطح شهر وجود دارد که باید تصمیمات مقتضی در بحث کنترل و نظارت اتخاذ شود.

علی اکبر نظری بر لزوم کنترل و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر همدان تاکید کرد و گفت: ناحیه محوری یکی از ظرفیت های مهم در این حوزه است که می تواند مدیریت های پراکنده را سامان دهد و با بلوک بندی مناطق می توان مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز را تا حد زیادی مرتفع کرد.

وی با اشاره به اینکه دوربین های نظارتی نقش مهمی در کنترل و پیشگیری از بروز تخلفات دارد، افزود: شرکت های دانش بنیان از دیگر ظرفیت های مهم در این حوزه به شمار می رود که می توان با استفاده از پهبادها در کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز و مشکلات موجود بهره برد.

نظری در ادامه خطاب به مسئولان اداره مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، تاکید کرد: مخالف هر گونه تبعیض در اجرای قانون با متخلفان هستم و معتقدم امکانات موجود باید به مساوات برای مردم باشد و نباید هیچ گونه تبعیضی در بین شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کنترل و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز در همدان

لزوم کنترل و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز در همدان