مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:102022-11-23سياسي

حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت های رسانه ای باشد


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروزه ابزار رسانه بیشتر از جنگ مسلحانه ظهور و بروز دارد که باید صداقت و حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت هایشان باشد.

- خلخال- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروزه ابزار رسانه بیشتر از جنگ مسلحانه ظهور و بروز دارد که باید صداقت و حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت هایشان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای خلخال با بیان اینکه امروزه خبرنگاران و اصحاب رسانه فرماندهان ما در نبردها هستند، اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان مردم ایران و نظام اسلامی بعد از ناکامی در انواع ترفندها مانند جنگ فیزیکی و انواع تحریم ها امروز رو به جنگ نرم و رسانه ای آورده اند.

وی افزود: با گسترش یافتن فضای مجازی دشمنان به باورها و اعتقادات ما هجمه کرده اند که باید صداقت و امانت داری و حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت های ابزار رسانه باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تشریح اقدامات وفعالیت های بسیج استان اردبیل در عرصه های مختلف خدمت رسانی بیان کرد: بسیجیان همانطور که در شعار امسال هفته بسیج متبلور شده است سال ها است در عرصه خدمتگذاری حاضر هستند و در عرصه های مختلف خدمت به مردم حضور داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت های رسانه ای باشد

حفظ امنیت روحی و روانی جامعه سرلوحه فعالیت های رسانه ای باشد