مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:202022-11-23سياسي

روشنگری اهل تحلیل و بیان از راهبردهای خروج از فتنه اخیر است


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که در حوادث اخیر دشمن تمام تلاش خود را در همه زمینه ها برای اختلال در نظام و بالاخص ارعاب و تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی به کار گرفته است، - ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با بیان این که در حوادث اخیر دشمن تمام تلاش خود را در همه زمینه ها برای اختلال در نظام و بالاخص ارعاب و تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی به کار گرفته است، روشنگری اهل تحلیل و بیان را یکی از راهبردهای خروج از فتنه اخیر دانست.

غلامعلی دهشیری در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی کشور که در همه خوشی ها و ناخوشی ها در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند در معرض بدترین توهین ها توسط معدود کسانی قرار گرفته اند که بویی از انسانیت نبرده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دایر مدار حق است و قطعا با استناد به آیات و روایات پیروز خواهد بود گفت: قطعا انقلابی که مبتنی بر حق و اجرای عدالت وتعالی انسان باشد نقطه مقابل آن، یعنی مستکبرین جهان آن را بر نمی تابند.

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی باشیم و در جهت زمینه سازی ظهور خورشید ولایت عظما نیاز به قوی بودن در ابعاد مختلف اعم از قدرت فرهنگی، نظامی، اقتصادی، داخلی، سیاسی، بین المللی و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری اهل تحلیل و بیان از راهبردهای خروج از فتنه اخیر است

روشنگری اهل تحلیل و بیان از راهبردهای خروج از فتنه اخیر است