مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:352022-11-23سياسي

فتنه های داخل کشور آخرین نفس زدن های نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت : فتنه های داخل کشور آخرین نفس زدن های نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی است و صحنه ای که در آن قرار داریم یکی از پیچیده ترین امتحانات جامعه ایران در صحنه شناخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام مصطفی رستمی امروز در اجتماع دانشجویان بسیجی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: فتنه های داخل کشور آخرین نفس زدن های نظام سلطه در مقابل انقلاب اسلامی است و صحنه ای که در آن قرار داریم یکی از پیچیده ترین امتحانات جامعه ایران در صحنه شناخت است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت : دعوای امروز جمهوری اسلامی دعوای کف خیابان با یک عده جوان فریب خورده نیست، بلکه دعوا با تمام نظام سلطه است.

وی بیان کرد: جنگ شناختی مثل دفاع از حرم نیست که بگوییم دشمن در سمت مشخص و حرم در سمت مشخص دیگری است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ابراز کرد: برخی از کسانی که شعار می دادند نه غزه، نه لبنان، امروز پای سفره آل سعود نشستند و ارتزاق می کنند و به این ملت مظلوم مقتدر از پشت خنجر می زنند.

وی ادامه داد: این امتحانی که جامعه ما امروز در آن قرار گرفته پیچیده است، چون جنگ شناختی است و تمام امکانات تغییر باور و تغییر شناخت در عالم در خدمت دشمن است تا ضربه بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه های داخل کشور آخرین نفس زدن های نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی است

فتنه های داخل کشور آخرین نفس زدن های نظام سلطه در برابر انقلاب اسلامی است