مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:502022-11-23ورزشي

خلاقیت باعث ایجاد امید در مردم می شود


خلاقیت در روابط عمومی ها می تواند باعث نوآوری در ارتباط با مردم شود و اعتماد آنها را جلب کند و باعث ارتباط بهتر بین مردم و سازمان مربوطه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا پنجمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی شهرداری مناطق تهران با حضور فرهاد اسماعیلی استاد دانشگاه و تدوینگر برگزار شد.

وی در دومین جلسه روایت گری به مدیران توصیه کرد که خلاق و نوآور باشند و در این خصوص گفت: مدیر روابط عمومی باید ببیند چقدر خلاقیت دارد آیا واگنی است که لوکوموتیو او را می کشد یا خودش یک لوکوموتیو است که واگن های دیگر را می کشد، روابط عمومی ها باید بتوانند ظرفیت های زیادی را ایجاد کنند شما هستید که می توانید نهاد خود را با  طراوت نگه دارید یا اینکه آن را فشل و غیر کارآمد کنید.

این استاد دانشگاه گفت: مدیر روابط عمومی باید چند قدم جلوتر از همه باشد و دید وسیعی داشته باشد یعنی نیازهای جامعه را جلوتر پیگیری کند و جلوتر ببیند، شما باید بتوانید برای مردم نیازسازی کنید و برای آن نیاز برنامه ایجاد کنید، اگر بتوانید اعتماد سازی کنید و به این موضوع  باید دقت کنید که مردم باید شما را از خودشان بدانند و به مجموعه شما احساس تعلق کنند.

وی افزود: باید به زبان مردم سخن بگویید تا حرف شما را باور کنند، مقداری فکر کنید تا بهترین خلاقیت برای ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت باعث ایجاد امید در مردم می شود

خلاقیت باعث ایجاد امید در مردم می شود