مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 20:502022-11-23سياسي

سردار نقدی: شهید عجمیان نشان داد چه کسانی خشن و ضد حقوق بشر هستند


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: شهید عجمیان نشان داد خشن و ضد حقوق بشر چه کسی است، شهید آرمان عزیز را برای اینکه در کوله پشتی اش کتاب مذهبی داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده بسیج حماسه های درخشانی را آفریدند خصوصاً در دفاع مقدس، چرا که یک ملت تنها در مقابل همه قدرت ها ایستادند و زیر بار زور نرفتند.

سردار نقدی با اشاره به دستور امام (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین و سپس اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج دانشجویی، گفت: بعد از دفاع مقدس و پس گرفتن تمام سرزمین هایی که به آن ها تجاوز شده بود، نوبت سازندگی شد.

  وی با اشاره به دستاوردهای کشور، گفت: در آن دوران 70 درصد بانوان کشور بی سواد بودند اما الآن اکثر دانشجویان ما را بانوان و 20 درصد اعضای هیئت علمی ما را زنان تشکیل می دهند.

رتبه علمی کشور طی این سال ها از 56 به 15 رسیده است.

آن روز بیشتر محصولات غذایی را از بیرون وارد می کردیم اما امروز 90 درصد محصولات غذایی را خودمان تولید می کنیم و صادرکننده شده ایم.

    معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: کشور طی این دوران علی رغم همه تحریم ها و سختی ها به جایگاه و رتبه بیستم اقتصاد جهان براساس آمار و رتبه های اعلامی مؤسسات غربی رسیده است، لذا حرکت کرده هر چند مشکلاتی هم هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: شهید عجمیان نشان داد چه کسانی خشن و ضد حقوق بشر هستند

سردار نقدی: شهید عجمیان نشان داد چه کسانی خشن و ضد حقوق بشر هستند