مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:102022-11-23سياسي

بانک ها همراهی لازم برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ندارند


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک های عامل در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همراهی و همکاری لازم را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی در نشست دانشجویان با رییس بنیاد شهید امور ایثار گران که بعدازظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین از گذشته های دور مهد پرورش فرهنگ ایثار و شهادت است و در انقلاب با تقدیم شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافع وطن پای انقلاب مانده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه شرکت هایی ذیل بنیاد شهید هستند که زیان ده بوده و از مسیر اصلی فاصله گرفته اند، برای مثال اردوگاه جهان آرا طی واگذاری به بخش خصوصی خانواده شهدا دیگر امکان بهره مندی از اردوگاه را ندارند.

این مسئول ابراز کرد: امروز بسیاری از خانواده شهدا و جانبازان از شرایط مناسب زندگی بهرمند نیستند و بسیاری از خانواده شهدا دارای مشکلات معیشتی و مسکن هستند که لازم است نسبت به این مسائل تعابیری انجام شود.

وی ادامه داد: مسئله دیگر مختص به وام اشتغالزایی است و متأسفانه بانک ها همراهی و همکاری لازم با طرح ها اشتغالزایی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها همراهی لازم برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ندارند

بانک ها همراهی لازم برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ندارند