مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:152022-11-23سياسي

تمام ظرفیت اردبیل برای ایجاد اشتغال به کارگیری شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تمام ظرفیت استان باید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی به کارگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه چهارشنبه در بازدید از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: در راستای پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، بازدید از تمام واحدهای صنعتی و تولیدی انجام می شود.

وی یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی را حل مشکلات مرتبط با تولید، اشتغال و رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی دانست و تصریح کرد: بدیهی است که برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی به رفع بسیاری از آسیب های اجتماعی کمک می کند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ضروری است تا کمیسیون های مختلف در کمک به راه اندازی کارخانه ها و به تبع آن افزایش اشتغال در استان اردبیل مطابق قانون فعال شوند.

حجت الاسلام کثیرلو افزود: این کمیسیون ها باید با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های استان تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری های مشروع و قانونی در استان به کار گیرند و نباید تنگ نظری ها و سنگ اندازی ها، فرار سرمایه گذار از استان را رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت اردبیل برای ایجاد اشتغال به کارگیری شود

تمام ظرفیت اردبیل برای ایجاد اشتغال به کارگیری شود