مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:152022-11-23سياسي

رفع وضعیت نامطلوب جمعیتی کشور نیازمند یک غیرت عالمانه است


رییس گروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم بازگشت فرهنگ حفظ جمعیت به جامعه، رفع وضعیت نامطلوب جمعیتی کشور را نیازمند یک غیرت عالمانه و ادراک معنادار جامعه در این رابطه دانست.

- ایسنا/یزد رییس گروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم بازگشت فرهنگ حفظ جمعیت به جامعه، رفع وضعیت نامطلوب جمعیتی کشور را نیازمند یک غیرت عالمانه و ادراک معنادار جامعه در این رابطه دانست.

پروفسور محمد اسماعیل اکبری شب چهارشنبه در حاشیه رویداد ملی مسیر نجات که به منظور تحول آفرینی در راهبری بحران جمعیت کشور به میزبانی یزد در حال برگزاریست، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واقعیت این است که وضعیت جمعیت به دلیل برنامه ریزی های ساختارهای بین المللی برای ما و اجراهای اعجاب آور در داخل کشور، وضعیت بدی است و آینده هم خیلی روشن نیست.

وی راه حل رفع این وضعیت نامطلوب جمعیتی را داشن یک غیرت عالمانه خواند و گفت: چیزی که الان خراب شده، فرهنگ حفظ جمعیت و اصلاح ساختار آن است که باید به جای قبل خود بازگردد و از آنجایی که همه افراد جامعه در قبال آن مسئول هستند، همه نهادها و عموم مردم باید سعی کنند با ادراک معناداری در این رابطه عمل کنند.

دکتر اکبری با بیان این که در حال حاضر سخن گفتن با جوانان در مورد ازدواج و فرزندآوری کمی سخت شده است، افزود: شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع وضعیت نامطلوب جمعیتی کشور نیازمند یک غیرت عالمانه است

رفع وضعیت نامطلوب جمعیتی کشور نیازمند یک غیرت عالمانه است