مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 22:152022-11-23سياسي

هیچ لذتی بالاتر از کتابخوانی نیست


فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه امروز کتابخوانی و مطالعه یک ضرورت و اولویت انکارناپذیر است، گفت: اهل کتابخوانی می دانند که هیچ لذتی بالاتر از کتابخوانی نیست.

- فرهاد شیبک عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان برگزار شد با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور، اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی همه ساله فرصت مناسبی است تا عموم مردم با موضوع مهم کتابخوانی انس و الفت پیدا کنند و از این طریق فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به خوبی در جامعه ترویج پیدا کند.

وی با بیان اینکه کسانی که در کتابخوانی و مطالعه مداومت دارند می دانند که هیچ لذتی بالاتر از مطالعه نیست، افزود: آینده کشور متعلق به جوانان و نوجوانانی است که اهل کسب علم، دانش و مطالعه کردن باشند.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه امروز جنگ دشمن، جنگ فکر و اندیشه است، خاطرنشان کرد: قطعا اگر ما بتوانیم جوانان را به سمت کتاب خوانی و مسیر درست هدایت کنیم، در مقابل توطئه های دشمنان آنان را حفظ کرده ایم .

مدیرکل کتابخانه های استان گلستان با اشاره به اینکه زیر بنا و اساس پیشرفت هر جامعه ای، توجه به کتاب و کتابخوانی است، ادامه داد: مردم کلاله از بهترین های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ لذتی بالاتر از کتابخوانی نیست

هیچ لذتی بالاتر از کتابخوانی نیست