مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 22:152022-11-23سياسي

متکی: باید جایی برای بیان حرف های مردم ایجاد شود/ مسؤولان گرفتار ناشنوایی نشوند


وزیر اسبق امور خارجه کشورمان از مسؤولان خواست تا مطالبات مردم را بشنوند، اگر چه برخی از آنها قابل تحقق نباشد اما شنیدن آنها مهم است و می تواند برای مسؤولان نقشه راه ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان امشب در نشست مشترک شورای وحدت و ائتلاف وحدت در هرمزگان اظهار کرد: مساله سازی برای انقلاب امری طبیعی است و این حوادث اخیر در کشور نیز جدای از حوادث سابق نیست و باید به هر 4 ضلع این حوادث و مسائل و مسؤولیت های بر دوش هر کدام از این ضلع ها را مورد توجه قرار داد.

وی عنوان کرد: مطالبه گران، مسؤولان، جبهه دشمن و جبهه مردم 4ضلع این رخدادها هستند.

اولین بازیگر دو ماهه اخیر جبهه دشمن است که از مدت ها قبل سناریوی خاصی را دنبال و بر شایعه وخامت حال رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور مرتب کار کردند تا یک بهم ریختگی ذهنی در جامعه ایجاد کنند.

متکی ادامه داد: در طراحی دشمن این بود که اگر اول بزنند، پیش می روند و می توانند بازی خودشان را به کشور تحمیل کنند و در توهم همان روزهای ابتدایی جنگ بودند که می خواستند 3 روزه خوزستان را بگیرند و دو هفته ای به تهران بیایند.

وزیر اسبق امور خارجه کشورمان مطالبه گران را کسانی دانست که نقد و انتقاد و نیاز و گرفتاری دارند و باید به خواسته آنان توجه کرد و ما هم مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: باید جایی برای بیان حرف های مردم ایجاد شود/ مسؤولان گرفتار ناشنوایی نشوند

متکی: باید جایی برای بیان حرف های مردم ایجاد شود/ مسؤولان گرفتار ناشنوایی نشوند