مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 22:502022-11-23ورزشي

مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان بابل کلنگ زنی شد + عکس


نخستین مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان شمال کشور به مناسبت هفته بسیج در بابل کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، آیین کلنگ زنی مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان شهرستان بابل با مشارکت بخش خصوصی در مجموعه ورزشی حیدرکلای بابل به مناسبت گرامیداشت هفته مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بابل شهر ویژه ای در ورزش است افزود؛ اعتبارات دولتی برای ساخت و تکمیل اماکن ورزشی کافی نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بابل در بسیاری از بخش ها سرآمد است افزود: وضعیت سرانه ورزش شهرستان مناسب نیست و امیدواریم با تلاش و مساعدت عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و مسؤولان شهرستان بابل گام های موثری برداشته شود.

عادل عالیشان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بخش عمده ای از بار ورزش چه در حوزه زیرساخت و چه در نگهداری اماکن ورزشی بر دوش بخش خصوصی است،گفت: مواد قانونی 27 و 21 برای مشارکت بخش خصوصی در نظر گرفته شده و ساخت این مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان نه تنها در ایجاد اشتغال بلکه موجب سلامت و نشاط آینده سازان و قهرمانان خواهد بود.

گفتنی است؛ این مجتمع، در زمینی به مساحت هزار و  700 متر و با تخصیص اعتبار 15 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته می شود و حدود 12 شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان بابل کلنگ زنی شد + عکس

مجتمع تخصصی ورزشی کودکان و نوجوانان بابل کلنگ زنی شد + عکس