مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 23:502022-11-23اقتصادي

مهم ترین طرح در حال حاضر کشور حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج است


معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: مهمترین طرح در حال حاضر کشور حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج بوده که این طرح تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و 5000 میلیارد تومان برای هزینه بیماران در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/لرستان معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: مهمترین طرح در حال حاضر کشور حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج بوده که این طرح تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و 5000 میلیارد تومان برای هزینه بیماران در نظر گرفته شده است.

حسین رنجبران، امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت لرستان، با اشاره به اقدامات و برکات نظام جمهوری اسلامی در سطح جامعه.

اظهار کرد: در گذشته با نبود آب، برق، گاز و تلفن بخصوص در روستاها مردم با مشکلات متعددی روبرو بودند اما در حال حاضر این برکات نظام در همه جای کشور رونق پیدا کرده و اتفاقات خوبی هم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات صورت گرفته باید به مردم اطلاع رسانی شوند که در سال جاری سازمان بیمه سلامت در عرض 24 ساعت شش میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده که در نوع خود یک اقدام بی نظیر است.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: اجرای طرح مناطق حاشیه نشین در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین طرح در حال حاضر کشور حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج است

مهم ترین طرح در حال حاضر کشور حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج است