مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 01:002022-11-23اقتصادي

نگاه کتابفروشان به «سامانه خرید از کتابفروشی ها»


طرح «سامانه خرید از کتابفروشی ها»که از 26 آبان سال جاری به جای طرح «تخفیف فصلی» افتتاح شد با مخالفت برخی کتابفروشان همراه شد که در این گزارش سعی کردیم بخشی از مشکلات این طرح را از نگاه آنان بررسی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شب گذشته یکی از کتابفروشان شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی در خصوص این طرح می گفت، این طرح باعث دوری مشتری و اهالی کتاب از کتابفروشی ها خواهد شد و خوب است که طرح تخفیف حضوری هم راه اندازی شود.

البته وی در این طرح ثبت نام کرده، اما موجودی های خود را صفر اعلام کرده تا به نوعی اعتراض خود را نسبت به این طرح بیان کند.

تخفیف فصلی جای خود را به طرح سامانه خرید از کتابفروشی ها می دهد طرح سامانه خرید از کتابفروشی ها به مناسبت سی اُمین دوره هفته کتاب با اهدافی از جمله تقویت اقتصاد صنعت نشر کتاب در کشور و بهینه سازی کارکرد اجزای این صنعت، تقویت و اصلاح حلقه توزیع و فروش کتاب در کشور، تسهیل در دسترسی به کتاب، حمایت از کتابفروشی های سراسر کشور و ایجاد فرصت برابر در بین کتابفروشی ها، راه اندازی شده است.

 سامانه خرید از کتابفروشی ها نسبت به طرح تخفیف فصلی که در دوره های گذشته برگزار می شد نقاط قوت و ضعفی دارد که در این گزارش می خواهیم به این نقاط بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه کتابفروشان به «سامانه خرید از کتابفروشی ها»

نگاه کتابفروشان به «سامانه خرید از کتابفروشی ها»