مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 02:302022-11-23اجتماعي

جاده های خراسان جنوبی و سرعت کم ایجاد زیرساخت ها


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: بحث راه ها و جاده ها در خراسان جنوبی دچار یک عقب افتادگی مزمن است که این امر نیازمند توجه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندین عامل می تواند در وقوع سوانح و تصادفات دخیل باشد که عنوان می شود ناایمن بودن خودروها و جاده ها دو عامل مهم در این بحث به شمار می روند.

سالانه شمار زیادی از شهروندان بر اثر تصادفات رانندگی مجروح می شوند که اگر فقط 5 درصد از این افراد دچار معلولیت شوند، سالانه بین 15 تا 20 هزار معلول حرکتی به جمعیت معلولان اضافه می شود.

به گفته پلیس راهور، برای کاهش آمار واژگونی ها باید شرایط استراحت رانندگان فراهم شود و برای کنترل سرعت غیرمجاز نیز نیازمند توسعه ابزارهای کنترل هوشمند هستیم که مهم ترین آن دوربین های پلاک خوان است.

از طرفی تجهیزات جاده ای و علائم راهنمایی و رانندگی در کنار ایمنی خودرو و جاده در کاهش تصادفات تاثیر بسیاری دارد.

580 کیلومتر باند دوم در دست ساخت است وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در همین رابطه به ایسنا گفت: برای سال آینده احداث 117 کیلومتر باند دوم هدف گذاری شده که پیشرفت 45 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اداره کل راه و شهرسازی احداث باند دوم جاده برای کاهش تصادفات رخ به رخ است، افزود: طول راه های استان 17 هزار و 162 کیلومتر است که تاکنون 800


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های خراسان جنوبی و سرعت کم ایجاد زیرساخت ها

جاده های خراسان جنوبی و سرعت کم ایجاد زیرساخت ها