مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 07:552022-11-24سياسي

1081 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا شد


یک هزار و 81 سری جهیزیه در هفته بسیج به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هدیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مرتضی بختیاری شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیران و مددجویان نخبه کمیته امداد استان اصفهان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: نقش بسیج امروز در عرصه های مختلف پیشرفت کشور به وضوح بر همگان آشکار شده است.

وی خدمت به محرومان جامعه را وظیفه ذاتی کمیته خواند و افزود: 1081 سری جهیزیه در هفته بسیج، هدیه ای است برای تشکیل زندگی توحیدی زوج های جوان که به برکت حمایت خیران نیک اندیش مهیا شده است.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه حمایت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از خدمات ماندگار این نهاد است، اضافه کرد: مددجویانی که در میان مشکلات و تنگناهای زندگی توانسته اند به مدارج بالای علمی، تحصیلی و شغلی برسند قطعاً افراد تأثیرگذاری در جامعه خواهند بود.

وی با بیان اینکه تا پایان آذرماه 35 هزار سری جهیزیه به جامعه هدف اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال همه نوعروسان متقاضی، از جهیزیه این نهاد بهره مند می شوند.

متقاضی پشت نوبت دریافت جهیزیه نداشته ایم همچنین کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان نیز در این مراسم با قدردانی از هماهنگی و همدلی تمام دستگاه ها برای خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1081 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا شد

1081 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا شد