مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:302022-11-24اقتصادي

اختصاص 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد اصفهان


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی ویژه اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در بانک های عامل استان اصفهان اختصاص یافته است.

- سید ویژه اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در بانک های عامل استان اصفهان اختصاص یافته است، گفت: با پیگیری های انجام شده، سرانه هر اشتغال از 100 میلیون تومان به 150 میلیون تومان افزایش یافته که در مواردی با تشخیص کارگروه مشخص شده، سرانه هر شغل به 300 میلیون تومان هم می رسد.

ارائه تسهیلات به کارآفرینانی که مددجویان کمیته امداد را بکارگیری کنند رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تصریح کرد: اگر کارآفرینی آمادگی داشته باشد 20 نفر از مددجویان کمیته امداد را با لحاظ ضوابطی که ما داریم وارد مدار کار کند، ما به ازای آن 4 میلیارد تومان وام قرض الحسنه 4 درصد پرداخت می کنیم.

بختیاری با تاکید بر اشتغال زایی خانگی برای بانوان سرپرست خانوار، گفت: استان اصفهان در اشتغالزایی خانگی موفق بوده و باعث می شود بانوان سرپرست خانوار علاوه بر اشتغال، به خانه داری و پرورش فرزندان خود هم برسند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: در استان اصفهان بالغ بر 500 مرکز نیکوکاری وجود دارد که 180 مرکز تخصصی هستند و بخش عمده ای از آن ها در مساجد مستقرند که به شناسایی افزاد نیازمند محلات می پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد اصفهان

اختصاص 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد اصفهان