مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-24ورزشي

بانوی هرمزگانی استعدادیاب فوتبال ساحلی بانوان کشور شد


بانوی هرمزگانی به عنوان استعداد یاب فدراسیون فوتبال در مسابقات فوتبال قهرمانی ساحلی بانوان کشور منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  بنا به پیشنهاد کمیته فوتبال ساحلی کشور  و به موجب ابلاغ دبیر کل فدراسیون فوتبال حمیده سلطانی زاده مربی موفق فوتبال ساحلی در هرمزگان به عنوان استعداد یاب فدراسیون فوتبال در مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور که از چهارم تا یازدهم آذر ماه به میزبانی شهرستان های بندرعباس و سیریک برگزار می شود، برگزیده شده است .

سلطانی زاده قهرمانی 6 دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور، یکی از ده مربی شایسته لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، دو نائب قهرمانی  که یک نائب قهرمانی و چهار قهرمانی را با شهرداری بندرعباس کسب کرده و چهار  دوره عنوان خانم گلی با تیم  شهرداری بندرعباس در کارنامه دارد .

این بانوی ورزشکار هرمزگانی دارای سه دوره عنوان مربی برتر سال در استان، مربی شایسته لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران و باشگاه برتر شهرداری بندرعباس بوده است.

  مسابقات گروه اول  فوتبال ساحلی قهرمانی بانوان کشور در بندرعباس به میزبانی شهرداری بندرعباس با حضور تیم های پیکان ریز جم، خزد پوشان ساری و داماش گیلان و بازی های گروه دوم به میزبانی ستاره مکران سیریک با حضور تیم های خاتون بم، عقاب زاگرس کرمانشاه و صدر شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی هرمزگانی استعدادیاب فوتبال ساحلی بانوان کشور شد

بانوی هرمزگانی استعدادیاب فوتبال ساحلی بانوان کشور شد