مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-24اجتماعي

دانش آموزان زنجانی بدون محدودیت از کتب مدارس بهره مند می شوند


معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: کتابخانه های کلاسی در مدارس زنجان راه اندازی شدند.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: کتابخانه های کلاسی در مدارس زنجان راه اندازی شدند.

حسین قاسمی صبح امروز (3 آذرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی در مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: معاونت آموزش ابتدایی طرحی به عنوان یار مهربان را در سطح مدارس و به ویژه کلاس های درس در دست اجرا دارد.

طرح یار مهربان با راه اندازی کتابخانه های کلاسی در سطح مدارس ابتدایی برای تربیت دانش آموزان تمام ساحتی و در تراز انقلاب تلاش می کند.

وی افزود: آموزش وپرورش در دوره جدید با هدف استفاده مطلوب از ظرفیت منابع کتابخانه ها و کتاب های غیردرسی برای تقویت مهارت های زبانی دانش آموزان تلاش می کند.

قاسمی با اشاره به هدف این طرح، ادامه داد: هدف این طرح تقویت همه مهارت های مورد نیاز دانش آموزان از جمله مهارت های زبانی، خواندنی، نوشتنی، شنیداری و دیداری با استفاده از ظرفیت کتابخانه های مدارس در تدریس است.

معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با بیان اینکه این طرح به صورت تجهیز کتابخانه های کلاسی دانش آموزان با رویکرد جدید است، عنوان کرد: طرح یار مهربان در ترویج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان زنجانی بدون محدودیت از کتب مدارس بهره مند می شوند

دانش آموزان زنجانی بدون محدودیت از کتب مدارس بهره مند می شوند