مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-24سياسي

سخنان رهبر انقلاب پیرامون موضوع آب اصفهان، اتمام حجتی با مدیران بود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: رهبر انقلاب در سال 80 نیز بر موضوع آب استان اصفهان تأکید داشتند اما صحبت اخیرشان نوعی اتمام حجت برای مدیران بود.

- مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون موضوع آب استان اظهار داشت: بیانات رهبر انقلاب، سخنانی مثبتی بود که انرژی مضاعفی را به مجموعه مدیران و کارشناسان قرارگاه آب استان داد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه مسأله آب اصفهان موضوعی مهم است و باید حل شود، افزود: البته ایشان در سال 80  نیز بر این موضوع تأکید داشتند اما صحبت اخیرشان نوعی اتمام حجت برای مدیران بود تا با تمام قوا مسأله را پیگیری کنند.

  زینلیان گفت: در حال حاضر در مسأله آب، نوبت وزارت نیرو رسیده تا وعده های چندین ساله خود که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده را عملیاتی کند و ما نیز پیگیر هستیم.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه سخنان رهبر انقلاب هم برای مدیران و هم کشاورزان امیدبخش بود، خاطرنشان کرد: در مجموعه مدیریتی، بیش از پیش مصمم شدیم تا مسیری که به طور شبانه روزی در حال پیگیری آن بودیم را پیش بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان رهبر انقلاب پیرامون موضوع آب اصفهان، اتمام حجتی با مدیران بود

سخنان رهبر انقلاب پیرامون موضوع آب اصفهان، اتمام حجتی با مدیران بود