مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-24اقتصادي

ظرفیت سردخانه های موادغذایی کرمانشاه به 100 هزار تن می رسد


مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاپایان سال ظرفیت سردخانه های مواد غذایی استان به 100 هزار تن می رسد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاپایان سال ظرفیت سردخانه های مواد غذایی استان به 100 هزار تن می رسد.

سعید کریمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت سردخانه های نگهداری موادغذایی استان کرمانشاه 80 هزار تن است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال با افزایش 20 هزار تنی ظرفیت سردخانه های استان به 100 هزار تن برسد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال آینده ظرفیت سردخانه های موادغذایی استان کرمانشاه به حدود 160 تا 170 هزار تن خواهد رسید.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: با تحقق این هدفگذاری بخش زیادی از نیاز استان به توسعه سردخانه های موادغذایی مرتفع شده و از این پس برنامه ریزی برای توسعه سردخانه های مدرن در اولویت استان قرار خواهد گرفت.

وی سپس با بیان اینکه هم اکنون بیشترین سردخانه های استان سردخانه بالای صفر درجه بوده که به نگهداری سیب زمینی، پیاز و میوه اختصاص می یابد، گفت: بخش کمی از ظرفیت سردخانه های استان به سردخانه های زیرصفر اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سردخانه های موادغذایی کرمانشاه به 100 هزار تن می رسد

ظرفیت سردخانه های موادغذایی کرمانشاه به 100 هزار تن می رسد