مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:002022-11-24اجتماعي

طرحی که به ارتقاء روابط خانوادگی و سواد سلامت اجتماعی کمک می کند


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح آگاه سازی زنان و دختران، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، برقراری یک شبکه ارتباطی سازنده بین نوجوانان، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح آگاه سازی زنان و دختران، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، برقراری یک شبکه ارتباطی سازنده بین نوجوانان، والدین نوجوانان و جوانان و ارائه مشاوره به افراد در معرض خطر است.

حسن شرفی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 27 آبان تا 3 آذرماه هفته خودمراقبتی نام گرفته است، گفت: نفوذ فضای مجازی در بین خانواده ها و تأثیرات مخرب آن بر تمامی ابعاد زندگی و همچنین عدم توجه به موضوعات مرتبط با سلامت که گاهی ناشی از پایین بودن سطح سواد است، می تواند عدم تفاهم ها و یا حتی طلاق را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بی توجهی به ابعاد خود مراقبتی علاوه بر افراد و خانواده ها، زمینه ساز بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه نیز می شود، افزود: در این راستا، طرح آگاه سازی زنان و دختران به مناسبت هفته خود مراقبتی در تمامی شهرستان های استان اجرا می شود.

شرفی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، برقراری یک شبکه ارتباطی سازنده بین نوجوانان، والدین نوجوانان و جوانان، ارتقاء دانش و آگاهی گروه هدف در راستای سواد سلامت اجتماعی و سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی که به ارتقاء روابط خانوادگی و سواد سلامت اجتماعی کمک می کند

طرحی که به ارتقاء روابط خانوادگی و سواد سلامت اجتماعی کمک می کند