مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-24اقتصادي

برداشت 30 درصدی کیوی از باغات مازندران/ نگرانی کشاورزان از وضعیت فروش و صادرات


سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه تاکنون 30 درصد محصول کیوی از باغات استان برداشت شده است، گفت: تاکنون هم بین یک هزار و 300 تا یک هزار و 500 تن کیوی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طبیعی است زمان برداشت محصول کشاورزان باید خوشحال باشند؛ چرا که زمانی است که باید محصول خود را برداشت کنند ولی الان زمان دغدغه کشاورز است.

با توجه به افزایش هزینه های تولید آنان خود را به فصل برداشت دلگرم کردند ولی اکنون باتوجه به قیمت پایین با ضرب سیلی دارند صورت خود را سرخ نگه می دارند.

*خبر خوش برای کیوی کاران در راه است با توجه به این مشکلات و اهمیت صادرات برای برون رفت از این نگرانی ها باتوجه به پیگیری ها خبرهای خوشی برای کیوی کاران در راه است که امیدواریم به ثمر بنشیند.

*باغداران نگران قیمت کیوی هستند عبدالرضا معلمی کیوی کار بخش نشتا تنکابن در گفت وگو با فارس، می گوید: باغداری شغل آبا و اجدادی ما بوده و هست و از بچگی کنار پدر و مادرم کار می کنیم و همچنان هم مشغول هستیم.

  سهم استان مازندران از تولید کیوی، 250هزار تن است که در این شرایط و باتوجه به قیمت روزهای نگران کننده ای برای تولیدکنندگان محصول به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 30 درصدی کیوی از باغات مازندران/ نگرانی کشاورزان از وضعیت فروش و صادرات

برداشت 30 درصدی کیوی از باغات مازندران/ نگرانی کشاورزان از وضعیت فروش و صادرات