مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-24اقتصادي

کیش در مسیر توسعه و تحول/14 طرح عمرانی در آستانه افتتاح


14 طرح عمرانی، گردشگری و سرمایه گذاری با همت سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صبح امروز (سوم آذرماه) در تشریح این خبر، افزود: تعداد 14 طرح مهم و قابل افتتاح با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 14266 هزار میلیارد تومان با ایجاد فرصت های جدید شغلی به صورت مستقیم برای 1700 نفر و غیر مستقیم برای 7840 نفر تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی کشاورز تصریح کرد: از تعداد 14 طرح مهم و قابل افتتاح تا پایان امسال می توان به طرح هایی در حوزه مسکن، سه هتل 5 ستاره و کشتی های تفریحی، زمین های چمن فوتبال، نوسازی اماکن و تجهیزات دهکده المپیک کیش و چند طرح سرمایه گذاری دیگر اشاره کرد.

وی اظهار کرد: پروژه های پایانه مسافری فرودگاه جدید کیش، باند جنوبی فرودگاه، تعداد 4 زمین چمن استاندارد با فضاها و رختکن های تخصصی، جایگاه ویژه تماشاچیان، پیست دو و میدانی استاندارد (6 خط) و بهسازی مجموعه بین المللی تیر و کمان با پیشرفت قابل توجهی در حال آماده سازی برای بهره برداری هستند.

کشاورز ادامه داد: طرح های مشارکتی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با بخش خصوصی می توان به برج های شماره 1-4 و 5 رویای کیش با 390 واحد و مجتمع مسکونی دامون ساحلی 2 با 320 واحد اشاره کرد که از 14 پروژه قابل افتتاح تا پایان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش در مسیر توسعه و تحول/14 طرح عمرانی در آستانه افتتاح

کیش در مسیر توسعه و تحول/14 طرح عمرانی در آستانه افتتاح