مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:352022-11-24سياسي

اساسنامه خانه ملی گفتگو اصلاح می شود/ تضمین امنیت نشستها


قائم مقام رییس هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره گفت: با توجه به گفت وگو ها و تأکیدات ریاست جمهوری و تغییر در اساسنامه خانه ملی گفت وگو تدابیر امنیتی نشست ها برقرار خواهد شد.

- حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد تا برای فردی که در کرسی های آزاد اندیشی صحبت می کند بعد از سخنرانی و ارائه نظریات مشکلی ایجاد نشود گفت: عاملی که باعث عدم راه اندازی خانه ملی گفت وگو شده بود، تبعات آزادی پس از بیان بود، اکنون با توجه به گفتگوها و تأکیدات ریاست جمهوری و تغییر در اساسنامه، تدابیر امنیت نشست ها برقرار خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه ها و مراکز علمی می توانند با اساسنامه قبلی خانه ملی گفتگو را راه اندازی کنند آیین نامه اجرایی آن را به زودی به این مراکز ارسال خواهیم کرد و اصلاحات جدیدی در اساسنامه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اصلاحاتی در مصوبه خانه ملی گفتگو انجام گرفته است، در آنجا شورای مناسبی برای تأمین امنیت پس از نشست ها تدارک شده که امیدواریم این مساله به نحو شایسته انجام شود.

قائم مقام رییس هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره در پاسخ به این سوال که نظارت برای اجرایی شدن این کرسی ها چگونه خواهد بود گفت: برای طرح جدید شوراهایی را در استان ها تدبیر و اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه خانه ملی گفتگو اصلاح می شود/ تضمین امنیت نشستها

اساسنامه خانه ملی گفتگو اصلاح می شود/ تضمین امنیت نشستها