مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-24سياسي

علت عقب ماندگی کشورها غفلت از علوم اسلامی است


استاد فلسفه و عرفان اسلامی دانشگاه اسلامی جاکارتا گفت: اساتید و نخبگان مسلمان، به این نتیجه رسیده اند که علت عقب ماندگی کشورها غفلت از علوم اسلامی به معنای عام است که فلسفه، - کلام، فقه و تفسیر را شامل می شود؛ بنابراین باید توجه جدیدی به معارف اسلامی ایجاد گردد.

پروفسور مولیادی کارتانگارا، استاد فلسفه و عرفان اسلامی دانشگاه اسلامی جاکارتا شب گذشته2 آذرماه در نشست تخصصی بین المللی پیشینه فعالیت های اندیشگی فلسفی در کشور اندونزی که در قم برگزار شد اظهار داشت: بر آنیم تا به طور عمده در زمینه دانشجویان، نخبگان و اساتید دانشگاه جاکارتا با تیم های گوناگون فعال در عرصه معارف اصلی اسلامی ارتباط برقرار نموده، سعی کنیم به جای اینکه تمام توجه به غرب معطوف باشد، رویکرد معارف و علوم اسلامی را نیز در کشور اندونزی مطرح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون اساتید و نخبگان مسلمان، به این نتیجه رسیده اند که علت عقب ماندگی کشورها غفلت از علوم اسلامی به معنای عام است که فلسفه، کلام، فقه و تفسیر را شامل می شود؛ بنابراین باید توجه جدیدی به معارف اسلامی ایجاد گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاد فلسفه و عرفان اسلامی دانشگاه اسلامی جاکارتا، ضمن تشریح فرازهای دیگری از فعالیت های اندیشگی فلسفی در کشور اندونزی تصریح کرد: یکی دیگر از کارها در واقع تعامل فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عقب ماندگی کشورها غفلت از علوم اسلامی است

علت عقب ماندگی کشورها غفلت از علوم اسلامی است