مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-24بين الملل

انصارالله: نماینده سازمان ملل واقعیت اوضاع انسانی و غارت ثروت یمن را پنهان می کند


انصارالله یمن با انتقاد از گزارش اخیر نماینده سازمان ملل به شورای امنیت بیان داشت، این گزارش حاوی زیاده گویی هایی بوده و جانبداری از کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی را آشکار می کند.

- انصارالله یمن با انتقاد از گزارش اخیر نماینده سازمان ملل به شورای امنیت بیان داشت، این گزارش حاوی زیاده گویی هایی بوده و جانبداری از کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی را آشکار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یمنی(سبأ نت)، وزارت حقوق بشر در دولت انصارالله یمن اعلام کرد: این مغالطه ها و مواضع نه با منافع مردم یمن مطابقت دارد و نه با توصیف اوضاع بشردوستانه که در نتیجه تداوم محاصره و کارشکنی های مستمر کشورهای متجاوز در این زمینه تشدید یافته است.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد که هانس گروندبرگ، نماینده سازمان ملل در یمن حقایق بشردوستانه را در برابر افکار عمومی به شکل نادرست ارائه می کند و این واقعیت را پنهان می کند که نیروها و ابزارهای ائتلاف متجاوز ، ثروت یمن به ویژه درآمدهای نفت و گاز را غارت کرده اند.

این وزارتخانه گفت، آنچه نماینده سازمان ملل در گزارش خود به آن اشاره کرده مبنی بر اینکه حملات انصارالله موجب از بین رفتن رفاه مردم یمن شده خارج از تعهدات بشردوستانه ای است که وی و همچنین سازمان ملل متحد و شورای امنیت بر لزوم توافق بر آن اذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: نماینده سازمان ملل واقعیت اوضاع انسانی و غارت ثروت یمن را پنهان می کند

انصارالله: نماینده سازمان ملل واقعیت اوضاع انسانی و غارت ثروت یمن را پنهان می کند