مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-24سياسي

حمایت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم سازی اردبیل


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواستار حمایت وزارت بهداشت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم سازی اردبیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مسئولان در شهرستان ها بسیار با اهمیت است و مسئولان باید بدون تشریفات در جمع مردم حضور یابند.

وی با اشاره به بازدید دبیر مجمع خیرین سلامت کشور از مراکز درمانی اردبیل تصریح کرد: در این بازدیدها و بر پایه صحبت های انجام شده، مبلغ 250 میلیارد ریال برای توسعه بخش های درمانی در اردبیل اختصاص می یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به فعالیت مؤسسات خیریه بهداشتی و درمانی در اردبیل گفت: این مؤسسات خیریه در اکثر استان ها برای کمک به ناهنجاری های نوزادان و کودکان به صورت رایگان ارائه خدمت می کنند و در استان اردبیل نیز به همت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مجمع خیرین سلامت استان به ویژه با تلاش رییس این مؤسسه، فعال شده است.

آیت الله عاملی افزود: کودکانی که به دلیل مشکل مادرزادی نیازمند عمل جراحی هستند، می توانند برای درمان با این مؤسسه هماهنگ شوند.

امام جمعه اردبیل خواستار حمایت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم سازی اردبیل شد و خاطرنشان کرد: لازم است وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم سازی اردبیل

حمایت از مجموعه داروسازی و کارخانه سرم سازی اردبیل