مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-24اجتماعي

هوایِ ناسالم تهران در تعطیلات آخر هفته


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، کیفیت هوای تهران در روز جاری نیز در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم قرار خواهد گرفت اما در اواخر وقت فردا، - جمعه، با کاهش غلظت ذرات معلق، برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس پیش بینی انجام شده از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران درباره وضعیت آب و هوایی تهران طی امروز، پنج شنبه، سوم آذر ماه سال 1401، با توجه به پایداری جوی و عدم وزش باد مؤثر همراه با انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته و نیز افزایش ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم قرار خواهد گرفت.

تداوم این شرایط جوی در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: با افزایش تدریجی تندی باد تا ساعات پایانی امروز، تا حدودی از میزان غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد، هرچند افزایش نسبی ترافیک شامگاهی تا اواخر وقت پنج شنبه می تواند سبب افزایش غلظت ذرات معلق شده و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در پاره ای از مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

اما وضعیت جوی فردا، جمعه، چهارم آذر ماه نیز به این شرح اعلام شده است: با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و وزش باد مؤثر تا صبح فردا از میزان غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و برقراری وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوایِ ناسالم تهران در تعطیلات آخر هفته

هوایِ ناسالم تهران در تعطیلات آخر هفته