مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-24حوادث

21 عملیات امداد و نجات هلال احمر یزد در ماه گذشته


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 21 مورد حادثه و نجات شش نفر در آبان ماه امسال خبر داد.

- دکتر محسن حرازی زاده در این باره اظهار کرد: عملیات امداد و نجات هلال احمر در آبان ماه 1401 شامل 13 عملیات جاده ای، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد خدمات سیل و آبگرفتگی، سه مورد خدمات شهری، یک مورد عملیات صنعتی و کارگاهی و دو مورد عملیات کوهستان بوده است.

وی افزود: طی این عملیات ها 199 نفر دچار حادثه شدند که 54 نفر از این افراد در حوادث جاده ای، 120 نفر در خدمات مناسبتی ، 8 نفر در خدمات سیل و آبگرفتگی، یک نفر در عملیات صنعتی و کارگاهی، چهار نفر در خدمات شهری و دو نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

حرازی زاده ادامه داد: به دنبال این عملیات ها شش نفر نجات یافتند که یک نفر به صورت سرپایی درمان و پنج نفر به مراکز درمانی توسط آمبولانس هلال احمر انتقال داده شدند.

وی گفت: در میان نجات یافتگان سه نفر در عملیات امداد و نجات جاده ای، یک نفر در عملیات صنعتی و کارگاهی، یک نفر در عملیات کوهستان و یک نفر در خدمات شهری بودند.

حرازی زاده افزود: 124 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 30 تیم به همراه 18 دستگاه آمبولانس، 13 دستگاه خودرو نجات و سه دستگاه خودرو کمک دار سبک در عملیات های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 عملیات امداد و نجات هلال احمر یزد در ماه گذشته

21 عملیات امداد و نجات هلال احمر یزد در ماه گذشته