مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-24سياسي

فتنه 1401، فتنه روایت ها و دروغ هاست/ لازمه موفقیت در جهاد تبیین چیست؟


جانشین بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه جهاد تبیین، حکم است، افزود: اگر می خواهیم در این امر موفق باشیم باید تاریخ را بخوانیم.

تاریخ انقلاب سلامی، - ایسنا/کرمان جانشین بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه جهاد تبیین، حکم است، افزود: اگر می خواهیم در این امر موفق باشیم باید تاریخ را بخوانیم.

تاریخ انقلاب سلامی، بلکه باید انقلاب مشروطه، تاریخ غرب و رنسانس بدانیم.

علیرضا کیخا صبح امروز سوم آذرماه در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان در محل گلزار شهدای کرمان به مناسبت هفته بسیج با اشاره به زمان حاکمیت ابرقدرت های شرق و غرب اظهار کرد: تئوری وابستگی ملت ها را مجبور می کند که وابسته به ابرقدرت ها باشند و به ملت ها قبولانده اند که اگر می خواهید زندگی کنید باید وابسته به ما باشید و برای این تئوری سال ها تولید دانش، علم و تکنولوژی شد و حتی اکنون در دانشگاه ها تدریس می شود و برای این تئوری تاریخ سازی کردند.

وی افزود: تمام ملت ها وابسته به دو قدرت شرق و غرب شدند و ابرقدرت به معنای واقعی کلما امریکا و شوروی بودند اما امروز دانشجویان ما می گویند زیر بیرق وابستگی نیستیم.

کیخا در ادامه با اشاره به رشادت ها و خدمات شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم باید در کربلای پنج، نهر جاسم، بدر، خیبر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 1401، فتنه روایت ها و دروغ هاست/ لازمه موفقیت در جهاد تبیین چیست؟

فتنه 1401، فتنه روایت ها و دروغ هاست/ لازمه موفقیت در جهاد تبیین چیست؟