مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-24اقتصادي

55 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی بیرجند هزینه شد


از ابتدای سال جاری تاکنون 55 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی هزینه شده و با توجه به زیرساخت های شهری از جمله سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، - ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 55 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی هزینه شده و با توجه به زیرساخت های شهری از جمله سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، شهر یک گام مؤثر به ایمن تر شدن نزدیک شده است.

مهدی بهترین، امروز پنجشنبه سوم آذر به رسانه ها اعلام کرد: برخی از این تجهیزات اولین بار در سازمان آتش نشانی شهرداری تأمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این تجهیزات در چند نوبت شامل 2 دست لباس شیمیایی، ماسک غواصی فول فیس، قایق غواصی، چهار دستگاه تنفسی کامل، 6 عدد کپسول دستگاه تنفسی، 2 عدد چراغ قوه ضد انفجار، نازل فوم ساز، 6 دستگاه پمپ لجن کش، سه دستگاه اینداکتور و تجهیزات امداد و نجات با اعتبار 40 میلیارد ریال خریداری و تحویل سازمان آتش نشانی شد.

شهردار بیرجند گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر خریدهای فوق، 50 دست لباس تخصصی آتش نشان با اعتبار 15 میلیارد ریال خریداری شد که در روزهای آتی به تجهیزات این سازمان افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی بیرجند هزینه شد

55 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی بیرجند هزینه شد